lapjesjacht

en dan ben je opeens 2 dagen op rij aan het shoppen! Dochterlief een week Vakantie : die had bedacht haar kleine wandquilt in een 2 persoons te veranderen..en ik wil wel graag de deur uit… dus Dinsdag gingen we op pad : eerst Almere Stad : Ruan creatief: een uitgebreide winkel voor veel hobbies, daar waren we wel dus veel langer dan gedacht… toen door naar Den Dolder : Marina’s quiltcorner.. een erg grote shop, ook daar wat lapjes mee, oa een stofje met klarinet! voor op de apllicatiecirkel van mijn Irish circles, en toen nog door naar de Quiltkompas in Hilversum ( zeer groot deel van de Grunges (RJR) basis en weave (Moda)…. heerlijk Tapas gegeten bij ‘AQUA”.aankopen-24-jan-2017maar dat was nog niet alles!>>>> de dag daarna weer op pad! Elly meegevraagd of ze zin had om mee te gaan, dus deze dag met zijn 3-en… maar nu wel en heeel stuk verder weg:

Eerst in Staphorst naar Quiltpalace gegaan, daar wat stof uit mijn  nieeuwe ‘snowglobeplanet quiltpakket’wat stof ‘vervangen'( meer naar mijn smaak,de beige is nu roomwit met glans)pakket-snow-globe-village..de roze stip (rand en sterren)wordt een blauw stofje. toen wilde ik  naar die heerlijke winkel voor mijn zakdoeken ( lees begin van mijn blog  2 jaar geleden ).. is die er niet meer! mehh !(Compagner).. best beetje teleurgesteld, vond het jammer mijn dochter en Elly niet kon laten mee maken…door de kou ?-ook niemand op straat in de klederdracht-vond ik wel sneu voor hen… dus toen door naar Rouveen: Stegemann, toch weer mijn zakdoeken wat aangevuld ( ik had er een paar ‘geleend’voor de Irish Circles die eigenlijk voor de Snotterlapjesquilt zijn)..paar enige bandjes en knoopjes… en toen door naar de Naaidoos in Nieuw Buinen.daar zijn we ook aardig zoet geweest : de randstof en de binding gekocht! zie rechtsboven op de foto.. , verder wat vlinder, vogel ,4 r-w-zw lapjes cadeau gekregen van mn dochter en 1 van Elly ( lief van ze he??) met schattig speldendoosje ( met vlinder!).

aankopen-25-jan-2017op de terugweg Heerlijk gegeten bij een Italiaans restaurant(strand Horst)…en hee-eel moe maar voldaan 12,5 uur later weer thuis… mag duidelijk zijn dat mijn lapjeshonger even gestild is, en ik eerst even ga sparen..Dank aan Miranda en Elly voor een volmaakte gezellige dag!.

 

Standaard

Plaats een reactie