ufo’s… geen affo.

het is bij UFO’s gebleven dat quiltersweekend… wel een stapje verder met van alles… de beginnerssampler zal ik dus eerst wat gaan tornen. Lucie gaf me goede raad, dus al heb ik er geen zin in, zij ( en ook enkele anderen die het zeiden).. ik zal er aan moeten geloven mijn ijverige handwerk los te halen. want juist het blok dat ik t ‘mooist’leukst vind, trekt… nu kan ik me achteraf nog wel herrinneren dat ik daar bij t maken al problemen mee had, het strookjes pastte niet goed, toch ertussen genaaid, dus ik ga die allemaal vervangen, ongetwijfeld was het een fout in het boek…

verder was het lekker weer, dus tussen de middag even lekker naar buiten, en als je dan loopt dan loop je naar…. ja, juist : lapjes. De quiltshop die er in het weekend was had niet zoveel naar mijn ‘smaak’, maar gelukkig wel de garens die ik zocht  voor me mee genomen, maar in het dorp kon ik weer lekker mn stash aanvullen..oa voor de SBS en wat lapjes extra voor de ‘heb’… zoiets van ‘ik krijg spijt als ik het niet koop…

de agenda loopt weer vol met ‘quiltamientjes’… bee’s, workshops, lezing, museum (tentoonstelling William Morris) ,en tussendoor allerlei muzikale happeningen en ook nog kamperen ( bij een quiltwinkel in de buurt ..uiteraard)…..genoeg te doen !!

 

Standaard

Geef een reactie

