de draad oppakken

lang niet geschreven… nu dan ‘de draad oppakken… ( is die Corona ellende dan toch ergens goed voor?)  dus eerst maar eens teruggelezen.. ach..

wat is veranderd… nou: er zijn nog veel lapjes bijgekomen…. en ook UFO’s,

maar ook ervaring,,,technieken,andere handige materialen , ideeën, ufo’s die ik nu achteraf betwijfel of ik die ooit af ga maken…ben een lijst aan het maken met wat ik aan WIM ( wil ik maken) ,UFO (unfinished ) (SVA spijt van aankoop) heb…. en van die eerste twee kom ik al op 25….waarvan 14 af te maken(ufo)… sommige zijn in vergevorderd stadium… dus : zonnetje: kom maar op! tijd om me in de komende  lange avonden eens mee bezig te houden.alle hobby/verenigingsleven ligt plat (symfonisch blaasorkest, Harmonie,HOBO les, EHBO herhalingslessen… dus wel raar om opeens elke avond thuis te zijn… voornemen is er… nu nog uitvoeren!

Standaard

Plaats een reactie